Välkomna på vernissage: EN MILJON LEDSNA FLICKOR

Jessicas EN MILJON ledsna... 

Som jag nämnde igår kommer jag i slutet av mars-början av april ha en alldeles egen konstutställning i Stockholm! Utställningen består av mina teckningar i seriestil på temat En miljon ledsna flickor. Utlovar också handgjorda konstkort, kylskåpsmagneter plus min stencil ”100.000 ledsna flickor”. Alla mina läsare är välkomna på vernissage. Info:

NÄR: Vernissagen äger rum 29 mars, klockan 13-17.
VAR: Galleri Darling, Södermannagatan 28.
HUR: Kom förbi en sväng eller stanna hur länge du vill. Det kommer finnas vin, alkoholfritt och lite snacks. Plus massa teckningar att titta på!
MER: Utställningen pågår 29 mars-2 april. Öppettider övriga dagar:
Söndagen den 30 mars, klockan 13-16
Måndagen – stängt
Tisdagen den 1 april (min födelsedag!), klockan 12-18
Onsdagen den 2 april, klockan 12-ca 17.

Som sagt, ni är varmt välkomna och hjälp mig gärna genom att sprida ordet och bjuda in era vänner som kan vara intresserade. Detta känns sjukt roligt och stort!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar